yesterday is gone

publicerat: 2011-10-21 » 11:58:03
Igår var det jobb igen. Det kändes verkligen konstigt att stå och vänta på bussen i total mörker, det var som natten ute. Och.. Jag har aldrig sett så många vuxna påväg tiill jobbet på bussen samtidigt förut (när jag bodde i Stockholm gills inte). Jag skom trodde alla vuxna här i Östersund tog bussen, så det var ju en glad överraskning. Iallafall så gick det jättebra på jobbet igår och det var så himla roligt att jag fick den dagen oxå! Barnen är så himla goa och personalen är verkligen trevliga. Ångrar inte en sekund att jag tackade ja till jobb!

Just nu ligger jag nyvaken i sängen.. Tänkte att jag skulle unna mig själv att få sov ut idag eftersom jag klev upp 6 igår, hihi, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0