active with my personal trainer

publicerat: 2011-09-23 » 12:29:34
Min morgon har varit hektisk och jag har fått en hel del saker gjorda, så nu kan jag äntligen pusta ut och koppla av.. Lika bra att ta tag i saker direkt när dom kommer upp istället för att göra så som jag brukar och vänta med allt till sista minuten! Jag har varit på möte på Arbetsförmedlingen där jag träffade Therese, det var så roligt att se henne! Tror det var nästan 2 år sedan jag träffade henne sist.. Aja, iallafall så sprang jag förbi in på bolaget påväg hem så nu slipper jag tänka på det tills ikväll oxå. Otroligt skönt! Sen har jag även hunnit ta itu med en massa brev, ansökningar till bland annat CSN och skit. Bra jobbat Emma!! Wihooo

Så nu ska jag byta om till några härliga mjukisbyxor och en slapp tröja. För jag ska nämligen spela tv-spel med min lillasyster! Active 2 - Personal trainer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0