day 16

publicerat: 2011-09-15 » 22:56:41
Bästa/sämsta att starta en dag på

Okej vi kan ju börja med det bästa. Bästa nyheten tar man väl alltid först?
Det bästa sättet att starta dagen på är för det första en härlig sovmorgon! Den är väl ganska given? För mig är den iallafall! Jag vill känna mig utvilad och ha vaknat av mig själv dock är dagen helt förstörd om jag sover längre än till 11 på dagen. Man vill ändå har tid att chilla lite och inte behöva stressa i sig frukosten. Dock måste jag bli kär snart, så att jag kan få morgonmysa! Det är väl det bästa som finns? Ja, finns nog ingenting bättre

Det sämsta sättet att starta dagen på då? Det skulle jag väl säga är när man försover sig och måste springa hela ofixad till arbetet/skolan eller vad det nu än är man ska göra. Händer det här är hela dagen förstörd skulle jag nog säga....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0