day 2

publicerat: 2011-09-01 » 23:27:49
Mina bloggfavoriter:
Kenza för att jag har följt hennes blogg i flera år. Nu gör jag det nog mer utav en vana.
Pernilla Wahlgren för att hon är en så underbart go människa och skriver om så mycket roligt i bloggen!
Paow för att jag tycker om skandallivet hon lever i sin blogg, det är roligt att läsa om.
Molly Sandén för att hon är sig själv och jag ser lite utav mig själv i henne.

Vilka är era bloggfavoriter? Ni kan väl dela med er utav era favoriter. Det kan ju hända att jag håller på att gå miste om roliga och fina bloggar att läsa

Kommentarer
Postat av: simme

http://improveme.se/cimon



en av världens vackraste människor samt en jävel på att skriva vissa gånger! :) gå in och njut, emma!

2011-09-02 @ 01:39:38
URL: http://denkommersnartraderas.blogg.se/
Postat av: simme

cimon alltså, inte jag. haha!

2011-09-02 @ 01:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0