for them who doesn't know me

publicerat: 2011-09-05 » 00:57:30
1. Tre ord varför du sist spydde? Matförgiftad på Rhodos
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? Sov
3. Vad gjorde du för 30min sen? Pratade med Kevin
4. Vad hände dig 1995? Då var jag 4 år och älskade livet som liten och söt!
5. Vem fick dig att skratta senast? Kevin
6. Vilken färg är din borste? Lila och svart
7. Vad köpte du sist? Taxi
8. Vilken färg har du på din tröja? Vit med grå blommor
9. Var förvarar du dina pengar? På mitt bankomatkort och i plånboken
10. Hur var vädret igår? Regnigt på kvällen
11. Vad ser du framemot? Körkortet!
12. Snarkar du? Nej, det är för manligt..
13. Vad är 15? En kul ålder
14. Vilken skostorlek har du? 35/36
15. Vill du klippa dig? Ja helst nyss
16. Är du över 25? Nope
17. Pratar du mycket? Jämt
18. Kollar du på O.C.? Gjorde, ja
19. Har ditt namn ett "x" i det? Emma Swärd? Hur många gånger jag än kollar så hittar jag inget
20. Känner du någon som heter Steve? Nej
21. Hittar du på egna ord? Nä, jag bara använder sånna ord som känns bra för stunden
22. Är du en typiskt svartsjuk person? Nej
23. Vad har du för mobil? Sony Ericsson
24. Vem ringde dig senast? Sofwiiiiie
25. Biter du på naglarna? Nej jag har varit duktig och slutat
26. Har du lockigt hår? I wish
27. Vilken konsert ska du på härnäst? Har ingen planerad
28. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? Men haha, jag har ingen dålig person i mitt liv
29. Hur många gånger har du svurit idag? Borde jag seriöst ha räknat? Det går inte...
30. Vilket ord säger du ofta? Vadå, haha
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? Nej :)
32. Vem sa du ''jag älskar dig'' till sist? Emelie Nilsson får den äran!
33. Vad borde du göra nu? Städa mitt rum, träna lite...
34. Har du något smeknamn? Emmashine, Emmis, Lillen och Memmet
35. Sover du mycket? Älskar att sova!!
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? Mitt minne är som en guldfisks
37. När var du sist ute? Igår
38. Har du gråtit idag? Ja när jag såg Idol (en tjej var så himla bra)
39. Är du en glad person? Det vågar jag lova!
40. Har du roligt nu? Jag är glad
41. Vad äter du helst? Just nu är jag sugen på isbitar
42. Vem var du med sist? Sandra och Simone
43. Pratar du i sömnen? Nej! Men jag skrattar och gråter i sömnen dock..... Hehe
44. Vem kramade du sist? Sandra
45. Nämn den bästa personen Mamma
46. Tycker du om någon just nu? En del
47. Vill du flytta? Jaaaaaa
48. Hur ofta borstar du tänderna? Varje morgon och kväll!! Det hoppas jag alla gör?
49. Är du egoist? Det är nog det sista jag är
50. Gillar du att bada? Älskar det
51. Skrattar du åt allt? Jag skulle kalla mig själv väldigt lättroad ;)
52. Vem får dig alltid att skratta? Simon Svensson
53. Gråter du när du tittar på filmer? Driv inte, jag är bäst på det
54. När grät du senast? Ikväll hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0