i advertise for you with joy

publicerat: 2011-09-08 » 12:54:01
Vem blir inte deppig av att måsta städa? Så jag var tvungen att få lite glädje mitt i allt kaos av kläder och vad passar då inte bättre än att läsa kära vänners bloggar! Jag blir så lycklig utav varje ord dom skriver, dom bjuder på många djupa meningar och fina ord! Tyvärr är det ingen idé för mig att nämna Simones blogg eftersom hon har lösenordsskyddad blogg vilket är fy skam. Om jag bara kunde dela med mig utav hennes roliga funderingar och fina citat vet jag att hon förmodligen hade gjort eran dag lite lättre så som hon gör min. Men ni kan kolla länkarna till mina vänner som ni finner på höger sida här på min blogg under kategorin "Länkar"

Ni kan följa min barndomsvän Kajsa och hennes resa som au pair i USA
Isabels resa som gravid och hennes väntan och längtan efter hennes bebis i magen
Min vän Sandras fina tillbakablickar utav livet och gymnasiet
Min äldre kusin Lindas vardag med två småbarn, mycket bak och pyssel
och några till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0