it's like the biggest challenge to make it interesting

publicerat: 2011-09-26 » 14:16:47
Jag borde göra någonting vettigt istället för att bara hoppa runt och dansa. Visserligen har jag diskat det stora berget av disk, kollat upp kurslitteraturen jag måste skaffa fram tills det att jag börjar skolan den 3 oktober och jag har även läst lite i körkortsboken. Men det är alldeles för lite! Varenda gång jag tar fram den där boken och börjar läsa ger jag upp efter bara ett par sidor.. Det går vekligen inte. Det finns ju roligare saker än regler!?!! Kanske att suget kommer ordentligt nu när jag väl börjar övningsköra flera gånger i veckan? Då måste jag läsa varje dag oavsett om jag vill det eller inte. Men just nu är allt annat som sagt, så mycket roligare än att läsa om regler....

Kommentarer
Postat av: emelie

sa jag att jag precis öppnade körkortsboken? och att jag har uppskrivning om 13 timmar? håller du tummarna eller?! hehe

2011-09-27 @ 20:54:32
URL: http://eajn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0