so nice with my girls all around me

publicerat: 2011-09-17 » 15:44:59
Jag som trodde att jag inte skulle ha en sekund över till någonting annat än det jag hade inplanerat idag men jag behövdes inte alls speciellt länge hemma hos min kusin. Det gick hur fort som helst, för på bara en timma hade vi tömt mer än halva lägenheten. Efter den timman behövdes jag inte mer, haha, så istället tog jag och mamma med oss lilla Malte och min kusin Gabriel ner till min moster i stan. Vi fick god lunch och gott fika, alla var nöjda och superglada!

Jag hann med en runda på stan tillsammans med Isabel oxå innan jag kom hem. Jag hatar att hon åker tillbaka till Stockholm om en vecka, jag verkligen hatar det!! Men just nu är hon fortfarande hemma och jag njuter av varenda minut jag får tillsammans med henne, min bästa vän. Och just det.. Ikväll kommer min andra bästis Ida (Medin) och hennes pojkvän hit vilket betyder vinkväll, dans och sköna skratt. Har längtat efter Ida som en dåre så den här lördagkvällen kommer bli den bästa på länge. Dock ska jag hinna med att springa innan jag kan börja göra mig i ordning. Jag bara måste! Och i sällskap utav Ida (Olsson) kommer den springturen gå fort och vara allt annat än en börda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0