ratatouille the best

publicerat: 2011-09-09 » 10:18:02
Godmorgon bloggen och alla ni! Hoppas ni har sovit lika gott inatt som jag har gjort. Vet inte om man kan göra annat när man tränat på kvällen? Sen avslutade jag min dag och somnade till min favorittecknade film Ratatouille, den är så himla bra! Hoppas verkligen verkligen verkligen att ni alla har sett den! Förmodligen har ni det men om ni inte har det måste ni köpa den nu och se till att ni ser den snarast. Ni kan ju se till att vara barnvakt just då, ta hand om lillasyster/lillebror den timman eller liknanade om du inte vill erkänna för dig själv hur mycket du fortfarande har det där lilla barnet inom dig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0