sometimes you just need a miracle

publicerat: 2011-09-26 » 14:42:28
Jag har beslutsångest! Jag kan verkligen inte bestämma mig för vilken utav dessa böcker jag ska läsa! Borde ju läsa Bedragen - Katerina Janouch eftersom det är del 1 utav 3 böcker tror jag det är? Och Ego Woman - Carolina Gynning är del 2 av 2. Men grejen är den att om jag börjar läsa Bedragen nu så vill jag ju läsa alla uppföljare oxå och då får jag ju aldrig läsa den andra, haha. Svårt val. Eller kanske att jag läser båda två samtidigt? Haha nä, lite väl krångligt och jobbigt för min smak kanske. Så hjälp mig!! Vilken hade ni valt att läsa??


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ego sen Bedragen (:

2011-09-26 @ 18:33:25
URL: http://sahaandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0