you're gonna pump our gas someday

publicerat: 2011-09-10 » 18:53:09

Helt utan hjälp och såhär blev resultatet! Visst ser det gott ut? ;)

Nu har alla gått hem och jag är spyfärdigt mätt, det tror jag alla andra oxå var när dom gick. Tårtan blev jättegod och det var roligt att alla andra tyckte om den dom oxå. Jag slet alltså inte helt i onödan, pjuuuuh.. Hehe!

Slog precis på tv:n och såg att det är Bring It On på 5:an, åh nostalgi!! Jag får kolla så gott jag kan samtidigt som jag börjar göra mig i ordning för en spontan vinkväll tillsammans med Sandra. Måste ju självklart smaka utav vinet jag fick utav min moster idag (min 20-års present) :)

..så vad fick jag?
Jag fick välbehövliga pengar utav mormor
Grillset och pengar utav moster Carina
En jättefin vinflaska utav moster Malin
En stekpanna och nagellack utav kusin Linda
Tusen tack för att ni kom och åt utav tårtan, tack för alla fina presenter och tack för erat härliga sällskap. Det har verkligen varit en underbar dag tillsammans med er ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

2011-09-12 @ 12:16:43
URL: http://lindaengdahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0