the glorious colors of autumn

publicerat: 2011-09-12 » 17:10:33

Idag såg jag ut såhär.. Älskar att solen varit framme hela dagen!!

Nu har jag precis kommit hem ifrån en shoppingdag på stan. Jag fattar inte att man kan bli så glad av allt det nya man köper när det faktiskt är pengarna i plånboken som ryker? Men jag hittade en massa fint som jag faktiskt unnade mig att köpa, och lika glad är jag för det! Om inte gladare än vanligt? Unnade mig ju bara saker jag behöver! Hittade ett par skitsnygga shorts men jag lät dom tillslut motvilligt få hänga kvar i butiken trots att jag brukar klä mig i sommarkläder långt in i oktober bara för att jag vägrar inse att sommaren är slut. Det här året får bli annorlunda och jag ska njuta utav varje härliga höstdag innan vintern kommer. Det ska jag göra i snygga boots och mysiga koftor!!

Innan shoppingen gjorde jag några ärenden oxå. Så jag har hunnit med mycket idag. Jag älskar dagar när man känner att man tagit vara på varenda minut och fått en massa viktiga saker gjorda. Jag är lycklig nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0