tweaking a scrapbook

publicerat: 2011-09-06 » 23:54:54
Hur fördriver du dina kvällar när du inte har orken att göra annat än att bara vara hemma men ändå är rastlös? Jag behöver tips! Jag sitter och är sjukt trött i kroppen eller jag känner mig lite febrig, men jag är ändå alldeles för pigg för att sova. Kolla runt på datorn kan jag göra men inte i hur många timmar som helst utan att bli helt galen. Tv:n är inte heller en hit enligt mig. Kanske till en viss del men efter ett tag blir man ju galen där oxå.. Jag måste på panduro och handla typ nyss. Vill ha hem hela butiken och pyssla en massa snygga fotoalbum, pärlkrokodiler och så mycket mer! Pyssla får helt enkelt bli nya grejen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0