day 17

publicerat: 2011-09-16 » 13:39:56
Den perfekta dejten skulle vara en dejt som får mig att känna mig fin, speciell och lycklig. Det är svårt att förklara men jag har redan varit med om den "perfekta dejten" en gång, iallafall var den perfekt för mig. Dock är det nog egentligen inte vad man gör som är själva grejen, men det är klart att det spelar roll.. Allt spelar roll för att en dejt ska bli perfekt. Minsta lilla fel ord killen väljer att säga kan förstöra en hel del.

Min hittills bästa dejt var när jag fick ett sms att möta upp en kille jag då var på G med runt 4 på eftermiddagen. Jag låg på ett utebad och solade med mina tjejkompisar och var tvungen att rusa iväg hem för att duscha och fräscha till mig. Jag visste att jag inte skulle hinna möta upp honom i tid med jag hoppades (försent vill man ju aldrig komma) verkligen in i det sista. Jag kom en hel timma sent. Men det var oxå för att tunnelbanan inte matchade så som jag hade kollat upp det, aja.. Iallafall så satt han utanför tunnelbanestationen och solade på en parkbänk, helt oberörd över att jag kom sent. Han bara reste sig upp så fort han såg mig, gav mig en kram och sa "Är du hungrig? Ska vi gå och äta?". Han tog med mig till en sushibar med uteservering och när vi satt där och åt pratade vi verkligen om allt (han var snäll nog att bjuda på maten oxå, vilket ger extra poäng direkt). När vi hade ätit klart gick vi en promenad på ca. 10 minuter för att komma ner till vattnet och en jättelång brygga. Just det, glömde tala om att han i smset även skrivit "Ta med dig badkläder och handduk i din väska". Vi bytte om och hoppade ner i vattnet från bryggan, busade och hade typ vattenkrig i vattnet. Vi hade verkligen skitroligt! Efter en kul stund av lek i vattnet gick vi upp på bryggan igen, låg där och soltorkade i flera timmar! Han fick hela träffen att verka så spontan trots att jag kan sätta mitt ord på att han säkert hade planerat exakt hela eftermiddagen/kvällen i flera dagar. Iallafall.. Det var andra gången vi träffades, så för er som inte tror att det går att dejta avslappnat så gör det definitivt det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0