i am breathing in the moment

publicerat: 2011-09-19 » 17:56:35
Namn: Emma Therese Swärd
Längd: 1,61
Skostorlek: 35-36
Hårfärg: Blond
Önskar du att du bodde någon annastans: Ja.. Eller jag vill bo ensam!
Tänker du på självmord: Nej
Tycker andra du är attraktiv: Jag vill tro det iallafall?
Röker du: Feströker
Vilka shampoon använder du: Jag föredrar Fructis Garnier för att det luktar så gott!
Vilka parfymer använder du: Oj.. Den jag föredrar att använda nu vet jag inte ens vad den heter?
Vad är du rädd för: Att minsta någon jag älskar
Gillar du att tvätta: Vem gör det?
Gillar du berg- och dalbana: Jag är rädd för karuseller

KÄNSLOR
Gråter du ofta: Nej (när jag ser på film, det gills inte)
Skrattar du ofta: Till och med när jag är arg
Hur känner du dig just nu: Hungrig.. Men lättad!
Hur har du mått den senaste tiden: Väldigt bra
Har du någon/några hemlighet/er för dina föräldrar: Förmodligen har jag det, hehe
Blir du lätt förälskad: Nej!! Jag kan inte bli kär
Är du kär i kärleken: Ja det är jag
Tror du på ett för alltid: Jag vill gärna tro på det
Har du blivit sårad av kärleken: Ja
Har du blivit lycklig av kärleken: Verkligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0