who to say goodbye to the madness

publicerat: 2011-09-15 » 10:24:53
Godmorgon älskade vänner! Här ligger vi i min säng lite småsjuka såhär på morgonkvisten. Jag tror jag är påväg att bli förkyld.. Jag hoppas hoppas hoppas verkligen inte att det är så utan att det är nått som går över typ nyss! Idag hade vi planerat in att Dennis skulle komma in till stan och att jag, Sofie och en massa vänner skulle fika tillsammans men ack. Tror alla utom jag och Sofie fick jobb. Dock hindrar ju inte det oss från att avnjuta en te ute i härlig cafémiljö, hehe. Sen tror jag det kommer någon vän till :)

Är just nu bara allmänt sur. Jag vet inte, kanske att jag vaknade på fel sida idag? Kanske att det beror på att jag känner mig krasslig? Vad det än beror på så pallar jag det verkligen inte. Men jag kan inte bara sluta känna ilskan heller. Det är nått i min kropp som säger att jag verkligen skulle vilja slå någon nu..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0