dirty sanchez

publicerat: 2012-02-03 » 01:16:09
Missade Jersey Shore ikväll för att jag istället kollade på filmen "Allt för min syster" och därför måste jag ligga vaken en timma till ungefär, vill ju inte missa reprisen! Hehe!

Vad har ni gjort idag? Jag träffade Ida runt 2 inne i stan och följde henne när hon tog hål i öronen (inte kul att själv inte få ta några.... men det kanske räcker med 12st? hehe) och sen följde hon med mig på några ärenden innan vi gick hem till mig och åt mat. Jag lagade maten for once och den blev riktigt god. Om man får skryta till det lite? Följde med pappa och storhandlade gjorde jag oxå strax innan 10 ikväll och sedan vi kom hem därifrån har jag bara suttit och kollat tv. Eller nej, haha, där ljög jag ju.. Jag har pratat med Sofie i telefonen någon timma :)

Men nu ska jag tvätta sminket och krypa ner i sängen innan programet börjar. Godnatt och sovgott ni fina

Kommentarer
Postat av: Emelie

Har sett 2 ur Dirty Sanchez live ;) hehe

2012-02-08 @ 18:06:41
URL: http://eajn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0