mysterious me

publicerat: 2012-02-12 » 17:23:27
Godkväll alla mina kära vänner! Jag håller just nu på att packar för fullt, det är så mycket som ska med. Jag har fått prioritera bort en hel del jag egentligen vill ha med mig men det är väl så det är. Tur att Tuva lovade mig att möta upp mig imorgon så att jag kan få hjälp och bära/rulla mina väskor för annars hade det nog inte gått!

Fredagskvällen tillsammans med tjejerna på krogen var minnesvärd och rent ut sagt svinbra! Var så himla roligt att alla kom och förfestade hemma hos mig och sen att vi gick tillsammans bort och dansade. Kunde inte sagt hejdå på ett bättre sätt.

Nu måste jag fortsätta packa innan det blir filmkväll, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0