dear you upon the sky

publicerat: 2012-02-18 » 10:55:28
Godmorgon!
Klev upp klockan 09:45 för att jag inte kunde somna om. Helt sinnessjukt vad förkyld jag är i halsen! Men jag gör vad jag kan för att motarbeta min förkylning och har därför gjort te med massa honung i. Som tur är blir det ingen ansträngande kväll ikväll utan jag och Linn ska hem till Karro för att äta middag och kolla på mello, yeah. Jag måste verkligen vara frisk tills på måndag så att jag orkar jobba. Det finns ingenting annat på världskartan, jag måste iväg.. Så käre gode gud, gör så att honungen får värka. Då lovar jag att börja tro på dig!

Kommentarer
Postat av: simme

vad härligt att du börjat blogga mer igen! vill ju höra hur det går för dig i stockholm :) <3

2012-02-19 @ 18:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0