she can dance when she's asleep

publicerat: 2012-01-19 » 11:22:02
Igår när jag trodde att vi snart skulle sova, haha, som sagt.. Trodde jag ja! Vi bestämde oss istället för en kvällspromenad till Odensala i termobraller och vi kom hem 2 timmar senare, fattar inte vad det var som tog så lång tid? Kanske var det för att vi hittade en snöhög som vi bara var tvungna att klättra upp i? Vi hade lite snöbollskrig uppe på toppen av högen och rullade ner! Så random men barnsligt roligt!! Det var längesen jag var så snötäckt som jag var igår. Jag var ju nästan snögubben itself. Och som sagt så kom vi hem två timmar senare och då var klockan halv 2. Vilket resulterade i att vi somnade runt 3 nångång. Så imorse när jag skulle kliva upp och gå iväg till skolan var jag rätt trött. Linn den lyllosen ligger fortfarande och sover och.... Haha, just det! Jag vaknade till mest hela tiden inatt av att Linn gnisslade tänder och typ slogs i sömnen. Eller om hon dansade? Jag måste fan fråga henne när hon vaknar, haha

Nu ska jag koka lite te och vänta på att Linn ska vakna för idag ska vi ta en långpromenad över till Frösön och kolla in vart det var Linns pappa bodde som liten, kanske även svänga förbi hos min kusin och gosa med barnen samtidigt som vi vilar fötterna och benen ;) Ha en toppendag finisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0