waved goodbye

publicerat: 2012-01-24 » 00:27:43
Det har inte blivit mycket uppdatering här ser jag nu vilket jag ber så hemskt mycket om ursäkt för men som ni kanske kan förstå så är det för att jag har haft Linn på besök. Det har verkligen varit dagar att minnas! Vi har haft så himla roligt, och jag har fått skratta så tårarna sprutat mer än en gång. Egentligen har det väl inte hänt sådär jättemycket eller vi har snarare inte varit så jätte aktiva, haha. Men som sagt, jag har verkligen fått mig massa goda skratt dom här dagarna.

Vi var ju som sagt ut med Emie och Matilda i fredags och hade det så himla roligt. Vi började kvällen hemma hos mig och drog vidare ut vid halv 12. Väl på krogen dansade jag och Linn häckarna av oss & så träffade jag en massa gamla vänner som jag inte sett på år och dagar. Jag tror inte att en utekväll kan bli bättre än så? Vi var inte speciellt bakis i lördags heller men valde att stanna inne, laga god mat och kolla på film. Söndagen spenderade vi nästan hela dagen utomhus. Vi promenerade överallt och jag har fick mig så många goda skratt (höll på att kissa på mig för att det var så kul) varje gång Linn drog en vurpa och landade på rumpan. Inte speciellt konstigt att hon vaknade i träningsvärk idag, eller?! Haha!!

Nu kom jag precis hem ifrån Ida. Åkte direkt dit efter att jag lämnat av Linn på flygplatsen. Te och kakor framför en film är ju inte helt fel... Dock känns det ganska tomt och tråkigt här hemma nu när Linn åkt hem. Kanske jag borde ha följt med henne tror jag...

Aja, nu ska jag sova. Godnatt på er vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0