i'm not the one who's crying

publicerat: 2012-03-20 » 20:11:36
Antingen skriver man om hur dåligt man mår (spy galla) i bloggen eller bara vad man har gjort under dagen men.. Jag känner inte riktigt för att uppdatera dagligen längre. Trots att jag gör en massa nytt och skojigt hela tiden så känns det som om jag inte har någonting att dela med mig av. Vet inte varför det blev så? Men så fort att jag loggar in här och ska börja skriva ett inlägg så är det alltid helt tomt i huvudet på mig. Jag som alltid hade saker att skriva här förut, trots att jag kanske bara legat hemma i sängen i typ en vecka, haha! Skumt! För klaga på hur jag mår kan jag för tillfället inte göra heller haha! För jag mår bättre än någonsin nu. Eller jag känner bara en sån otrolig lättnad över att faktiskt få vara helt självständig!! Jag jobbar, umgås med mina vänner, gör precis det jag vill göra och bor precis där jag vill bo. Känns som om jag kanske inte är lika bra på att sammanfatta mina dagar längre, för när jag ska gå igenom dom i huvudet för att sedan skriva ner det här.. Då står det som sagt helt stilla.

Kan dock berätta för mina vänner där hemma att jag kommer hem och hälsar på nu i helgen. Så jag hoppas att ni skapar tid för mig nu, hihi. För hur bra jag än trivs här så längtar jag såklart efter min fina fantastiska familj och mina vänner. Nu har det ju trots allt gått 6 veckor sedan jag kom ner hit. Visst går tiden fort när man har roligt? Det brukar vara så!

Nu ska jag göra lite te, tvätta bort sminket och krypa ner i pyjamasen. Kolla lite på tv eller lyssna på musik innan jag somnar hade jag tänkt, har bara inte riktigt bestämt mig för vilket det blir än. Beslutsångesten är brutal, haha!! Hoppas ni har haft en helt amazing dag. Min har varit lärorik. Puss

Det blir nog musik ändå! Bra val Emma, bra val!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Finaste älsklings Emma.. Saknar Dig.. Älskar Dig..

Puss o Kram

2012-06-04 @ 16:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0