day eighteen - my favorite birthday

publicerat: 2011-06-15 » 01:27:54
min favoritfödelsedag var nog den då jag fyllde 18 år! trots det att jag låg hemma i influensa och 40 graders feber. man alla var så mån om att fira mig och min farbror med familj (bodde ju i stockholm då) tvingade upp mig ur sängen och skåla i dyr champange. tårtan fick jag ta med mig till sängen och alla fina och bra presenter! jag fick en så otroligt fin tavla som har kommit att betytt mycket för mig. det är en dikt i den tavlan, eller ska jag säga två? sen fick jag även min dator och så mycket mycket mer fint.

tror det var den bästa födelsedagen för att den kändes så kärleksfull ifrån alla och att det hände så mycket i mitt liv just då, bara bra saker som ni kanske förstår. jag hade precis lärt känna en massa nya klasskompisar som idag är några riktigt nära vänner till mig, jag var så himla kär i min första riktigt riktiga kärlek, jag fick vara exakt den jag ville i skolan och överallt. jag bara levde livet, skolan gick bra och var kul.

jag har nog aldrig heller fått en så fin tårta bakad bara för mig, trots det att ingen skulle kunna komma i och med att dom inte ville bli smittade utav mig.


min fina födelsedagstårta (jag äääälskar smörgåstårta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0