satc (shopping and the city)

publicerat: 2011-06-14 » 11:12:27
godmorgon :)
idag var det en bra morgon trots det att jag somnade allt för sent iallafall, fast jag sa att jag skulle lägga mig i tid. jag somnade runt kl. 3 imorse men ändå pigg som tuppen ;) har duschat och ätit frulle, håret är nästan tort och jag ska bara klä på mig innan jag ska på stan för att träffa ida (medin) som är här över dagen. ska bli så roligt! tror jag träffade henne senast för 2 månader sedan, min käraste liksom. ska bli så himla kul att träffa henne. det som står på listan idag:

1. arbetsförmedlingen
2. kolla efter linnen, byxor m.m
3. sushi
4. stan med pappa
5. promenad



jag och ida

hoppas ni får en bra dag idag! min kommer nog bli toppen trots det väder vi har just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0