embarrassing things can be fun

publicerat: 2011-12-09 » 15:43:05
Är det någon mer än jag som älskar Elsas värld? Serien som går på tv3 play? Jag skrattar så jag gråter och blir helt röd i ansiktet för att jag skäms så mycket åt henne. Men på nått vis kan jag liksom se mig själv i henne och det är nästan det som är det roligaste! Som här om dagen när jag satt på tåget på väg ner hit till Stockholm.. Jag hade klivit upp 4:30 på morgonen för att hinna med tåget som gick 5:40 och vem är pigg vid den tiden? Jag vet inte om jag fortfarande sov eller vad jag gjorde, men jag gick iallafall till "fikavagnen" för att köpa mineralvatten och det är nu det pinsamma kommer.. Jag säger "A bottle of sparkling water please" och börjar alltså konversationen på engelska. Varför? Fan vad pinsamt. Men hon svarade så trevligt "What flavor?" så jag fortsätter "Just natural thanks" och sen gick jag därifrån efter att ha betalat. Det händer bara mig? Nu efteråt skrattar jag bara åt det men liksom, jag fick ju sitta helt hungrig på tåget. Jag kunde ju inte komma tillbaka 1 timma senare och köpa en macka och helt plötsligt prata svenska. Nej, då fick det vara. Haha! Jag kanske inte är lika överdriven som hon men jag är minst lika klantig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0