i smile even when i'm sleeping

publicerat: 2011-12-12 » 20:09:42
Godkväll din sköna böna! What's up? Jag har precis blivit klar med allt pluggandet och kan äntligen bara koppla av och njuta av dom sista dagarna jag har kvar här i Stockholm. Alltså blev jag bara hemma idag, eftersom jag ville få allting klart och nu när det är det känns det verkligen jättebra att jag la upp min planering just så.

Imorgon är det preliminärt bestämt att jag ska luncha med Bella och jag håller tummarna för att hon mår bra imorgon och har orken att träffa mig sista gången innan jul. Men med en bulle i ugnen som kommer om vilken dag som helst kan det vara rätt ansträngande. Kanske blir så att jag åker dit på besök, vilket jag mer än gärna gör. Det är rätt oviktigt vad vi gör, vill bara träffa henne. Min bästis. Innan jag åker hem.

Vad mer har jag planerat att göra min sista vecka här? Hm.. Jag ska umgås med Micaela på onsdag och Elin på torsdag. Helgen har jag inte planerat än, kan ju vara skönt att ha dom dagarna fria oxå. Kanske gå på bio med Tuva? Ha pyjamasparty med Matilda? Filmkväll med Linn? Ja som sagt, vi får se! Hur som helst så vill jag aldrig åka hem igen. Jag saknar ingenting hemma. Förutom familjen. Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0