now 2012 you're more than welcome

publicerat: 2011-12-31 » 13:39:27
Sista dagen på året idag. Hur firar ni in det nya året? Med bästisarna eller familjen? Kanske din partner? Jag tror att min kväll kommer bli bra och att jag kommer att uppskatta min nyår 2011-2012. Jag ska fira med god middag här hemma hos pappa tillsammans med familjen, plus farmor och farfar :) Sen ska jag hem till min kusin Linda och fira tillsammans med hennes familj samt köra en sleep over. Dock är det första nyåret jag kan minnas där jag inte klär upp mig och sätter på mig en fin klänning, för i år valde jag att inte ha det. I och med att jag inte hittat någonting snyggt på stan dessa readagar så struntar jag i det helt istället. Jag kör på en fin sminkning, nymålade naglar, ett par svarta jeans och en blåglittrig kofta.. Där har ni min nyårsoutfit! Hehe

Nu ska jag gå och hjälpa pappa ute i köket med maten och alla förberedelser :) Happy new years!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0