singing lalalala

publicerat: 2011-12-23 » 13:26:47
Det blev inte att jag bloggade någonting igår trots att jag hela förmiddagen bara låg hemma i soffan framför tvn. Drog till Sandra vid 4 och hängde där tillsammans med henne och Emelie till 4 imorse. Vi hade det så himla trevligt. Spelade sällskapsspel och insåg att jag fan är grym på Astrid Lindgren-frågor (ett av spelen handlade nämligen om hennes böcker, sånger och henne själv). Hur som helst så var jag lagom trött när jag vaknade klockan halv 11 imorse, haha, somnade nog inte förrän vid 5.. Men tanken var att jag skulle träffa Ida idag någon gång runt 12 men jag vet inte om hon ens kommit fram ännu. Det är ju så himla halt på vägarna nu!

Måste hur som helst hitta julklappar till farmor, det är det jag har kvar att köpa. Och sen ikväll blir det uppesittarkväll tillsammans med Rebecka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0