this second time will be my last

publicerat: 2011-12-26 » 14:03:18
Ligger hemma och chillar i min sköna mjukisdress. Dricker te och njuter av livet till underbar musik. Helt wonderful. Men kanske att jag borde börja göra mig i ordning snart, för jag vet ju aldrig när Bella med familj är klar på stan och redo för att komma hit och hälsa på :)

Igår såg jag den hemskaste filmen jag någonsin sett och grejen är den att jag till och med sett den en gång förut. Jag tänkte det då och jag tänkte det igår "aldrig mer......" för den är så jävla hjärtskärande! Jag tipsar er inte om att se den, inte ni som är känsliga av er iallafall för man går sönder inuti. Filmen jag pratar om är såklart The girl next door ifrån 2007. Jag kommer aldrig mer att se den, aldrig! Dock inser man hur bra man verkligen har det!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Emma jag saknar dig så mycket. När jag läser "ligger hemma och chillar i min sköna mjukisdress" blir jag så avis och vill så gärna springa över och joina dig. Även om det inte hänt på många många år så vill jag i alla fall ha möjligheten! Puss på dig min fina barndomsvän <3

2011-12-28 @ 22:12:44
URL: http://kajsahagle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0