you ask me why i change the color of my hair

publicerat: 2011-12-31 » 02:21:40
Panik!!!! En mus gick sida vid sida med mig ifrån Camilla och hem. Jag försökte springa det fortaste jag kunde men då började den oxå att springa, minst lika fort. Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Mitt hjärta stannade. Jag var helt själv. Jag ska sova med skorna på inatt och det är ett faktum för jag vägrar att ta av mig dom.

Hur som helst så har jag varit hemma hos Camilla tills nu. Emie gick vid 11 och Ida runt 12. Jag blev kvar och färgade håret på Camilla och resultatet blev svinbra. Jag är supernöjd. Trodde inte ens jag kunde färga håret men nu fick jag det svart på vitt, trots att jag till en början totalvägrade haha! Vi skrev även en "Allt det dåliga och dumma med 2011"-lista precis som vi bestämt. Tror vi alla blev chockade över hur kort den faktiskt blev, haha, men mycket utav det vi skrev upp innefattade typ det mesta. Brukar ni ge nyårslöften?

Nu ska jag lägga mig och sova så att jag inte sover bort den sista dagen utav 2011 ever. Eller förresten, jag tänker kolla några avsnitt av The hills först :)
Vi hörs imorgon alla ni fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0