i'm not sayin your the one, i'm just here to have fun

publicerat: 2011-07-24 » 19:55:26
dags för mig att kliva ur pyjamasen och klä på mig. ska sola med bella och umgås, ta vara på sista kvällen hon är här ordentligt! har varit så skönt att ha haft sin bästis hemma dom här dagarna!






du är så jävla pinsam och nej, jag uppskattar inte dina ord
smickrad? dom två första meningarna möjligtvis
stackars dom du lyckas lura men vet du? jag ser rakt igenom dig
jag kan hantera det bättre än vad du kan och jag är svårare än vad du vet
det är inte viktigt att du ska förstå mig, för för mig spelar det ingen roll

du är ingen? att du ens lägger ner tid är i ditt fall meningslöst
du är inte den första men du är en av alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0