r to the e to the b to the b to the e

publicerat: 2011-07-26 » 17:06:44
efter läkarbesöket idag tog jag och mamma en sväng på stan och bara vips så hade vi en påse med två par skor med oss hem, haha, älskar spontanköp man bara måste göra! lyckan att bara se och det är givet. det blev ett par sandaler till mamma och ett par till mig (99:- för mammas och 199:- för mina) vilket är helt perfekt nu till min och pappas kommande utlandsresa till rhodos :)

ska strax ut och träffa rebecka för en lite prommis. ska bli skönt att få i sig frisk luft och bara chilla ute! känns som det var ett tag sen jag bara tog det lugnt ute istället för inne. känns som om man måste ha ett "mål" med varför man ska vara ute, sjukt men sant.. men inte idag, woop woop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0