tennis tally in dennis

publicerat: 2011-07-09 » 10:20:00
tja tja bloggen
mamma ringde och väckte mig nyss, så nu sitter jag här med ett glas juice i handen och väntar på att hon ska hämta mig. ingenting är speciellt noga när man bara ska iväg till sin kusin och hälsa på. det blev inte av igår pga missförstånd om vem som skulle höra av sig och sådär haha! men idag ska vi dit.

igårkväll kollade jag på film och lagade mat med min lillasyster. uppskattar verkligen tiden vi två kan umgås utan att det blir en massa bråk. vi bråkar nästan alltid när mamma eller pappa är i närheten, men så fort vi blir själva så bråkar vi typ aldrig. konstigt.. men det var iallafall därför jag inte bloggade någonting. jag valde min lillasyster framför bloggen (ibland får man) faktiskt

ikväll ska jag spela tennis med rebecka, hoppas bara det inte börjar regna, haha! dock är jag inte speciellt rädd för regn, i så fall kanske vi spelar ändå. vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0