in my dreams

publicerat: 2011-07-13 » 13:29:03
för en gångsskull la jag mig tidigt igår och idag sov jag verkligen länge. jag vaknade runt halv ett. men jag tror att jag håller på att få feber eller att jag har feber, så idag ska jag bara vara hemma. jag vägrar att bli sjuk och vara sjuk under lördag!! det finns inte!

jag hade världens konstigaste dröm inatt! jag drömde att det var några killar som ville döda mig och sköt mig ihuvudet flera gånger, i magen och även i låren. jag tar mig på nått vis ifrån deras hus där dom har stängt in mig. jag springer genom körfältet och rakt in hos familjen mattsson där bara mamman var hemma, och dom har redan varit där! dom har styckat henne eller hennes ben och allt nedanför naveln. så när jag kommer in sitter hon fast på vardagsrumsbordet men är som tur var inte död. jag kommer inte ihåg, men jag vet att jag kunda ringa polisen ifrån några ställen men att jag aldrig kom fram.. tror att jag efter många om och med kom fram till en polisbil och dom räddade mig. men jag var inte den enda som blir skjuten på vägen ifrån huset till polisbilen.
mina drömmar är craaaaazy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0