what was it that just happened

publicerat: 2011-07-30 » 02:19:39
DETTA HAR VARIT DEN SJUKASTE KVÄLLEN I MITT LIV!! shiiiiiit
det blev verkligen en yran-kväll som gottgjorde hela denna sommaren och alla tråkiga dagar. jag fattar inte vad som hände, jag skulle bara kolla på några artister backstage och helt plötsligt står jag där mitt på scenen och dansar till när big boi kör sina låtar, grabbarna var svinskööööna! en svinrolig upplevelse och ett svinbra slut på en sjukt kul kväll! roligt att kunna bjuda rebecka på denna kväll oxå, så himla roligt att se henne så lycklig och att kunna ge henne det här

hoppas ni andra yrare oxå haft en kul kväll. men jag kan inte tänka mig att eran kväll klår min....
nu ska jag tvätta sminket och gå och lägga mig, det är även en dag imorgon! pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0