day seven - my best friend

publicerat: 2011-06-03 » 17:52:45
jag har inte bara en bästa vän utan jag har tre stycken som betyder allra mest, mest i hela världen! det är mina vänner isabel, ida och rebecka. det är dom trognaste och pålitligaste vännerna jag någonsin haft! vi har känt varandra så himla länge nu att vi ser varandra som syskon mer än som vänner. vänner har man ju många. det finns många man skrattar och har roligt med, många man bryr sig om och som bryr sig men till en viss gräns. mina bästa vänner bryr sig genom allt. dom vill veta hur dagarna i skolan/på jobbet har varit, vilken mat man åt på släktträffen osv. det är på en helt annan nivå liksom.

det finns inte heller någon jag har så roligt med som jag har tillsammans med dom! dom ger mig så mycket lycka bara av att dom delar sina dagar med mig, bara genom att dom finns!! deras vänskap är speciell för mig på så otroligt många sätt. skulle inte byta ut dom mot någonting i världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0