day twenty two - this upsets me

publicerat: 2011-06-20 » 23:36:00
att människor inte låter andra människor få vara som dom är. när folk ser ner på någon annan och ser sig själv som bättre än alla andra, det känns inte rätt. för alla människor har inte samma mål i livet, alla människor vill inte samma saker, vill inte bära nyaste modet osv. vissa kan anse det att vara fel, jag anser att det är bra. att alla kan få vara exakt den dom vill vara precis som jag får vara den jag är. vissa tänker inte så och då kan man ju undra vem det är som har fel egentligen? den som pratar illa om andra eller den som vågar vara sig själv?

det här går att diskuteras hur länge som helst, det är verkligen min ståndpunkt i livet liksom. jag älskar att folk är annorlunda. jag älskar att man måste anpassa sig efter olika människor och allt det där. det är det som gör att man växer som person bland annat. det är fint med blandade stilar, sen att man inte kan gå ihop med alla? vem säger att man måste? dock måste man ju acceptera alla för den dom är.








jag är den jag är, det går inte att ändra på
var den du är, det finns redan så många utav alla andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0