my feets are dead

publicerat: 2011-06-10 » 17:57:09
nu är flytten äntligen gjord och helt klar!! jippiiii! jag tror jag aldrig har haft så ont i fötterna någonsin, inte heller i benen och armarna, dessutom samtidigt.. men jag är så sjukt nöjd med min insatts och stolt över alla andras! det är nästan så att jag måste bjuda min vän simon på en fika eller nått framöver (typ snarast) för gud vad han jobbade på! tror han bar mest utav oss allihopa?! fast det är klart att alla som var med och hjälpte till ska ha en guldmedalj hängandes runt halsen efter detta, fyfan vad vissa människor är genomgoda och vill hjälpa till.

nu väntar jag på att pappa och lillasyster ska komma hem ifrån affären, sätta igång grillen så att vi får mat. är utsvulten! måste få i mig lite energi nu innan jag och rebecka ska ut på våran kvällspromenad i det nästan överdrivet fina och underbara vädret. vet inte hur långt mina fötter pallar egentligen men nu när jag ändå är igång liksom ;) trots att jag egentligen som så otroligt många andra, bara vill knäppa en öl och lägga mig på en filt ute i solen. det får bli imorgon istället för då låter det som om det blir grillning hemma hos en väninna, yeah

vad ska ni göra ikväll?
vänner! hör av er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0