albert einstein

publicerat: 2011-10-09 » 21:55:31
Okej.. Jag var aldrig någon direkt plugghäst i skolan. Efter femman tappade jag allt intresse. Vilket resulterade i att jag gick ut med några IGn som jag nu är villig att plugga upp på komvux. Jag fick ett slutbetyg som inte alls är speciellt dåligt men tycker själv att det är helt onödigt att ha kvar dessa IGn. Jag har ändå ingenting för mig om dagarna och behöver sysselsättningen och vardagen tillbaka. Men kanske att jag har tagit mig vatten över huvudet? Jag börjar imorgon och är jättestressad inombords just nu. Det visade sig att jag har fått hem fel upplaga utav en bok jag köpt och jag behöver den verkligen, redan imorgon. Jag kan inte vänta. En annan bok skulle jag få låna ifrån biblioteket, dom lovade att höra av sig inom en vecka vilket inte har hänt så.. Vad gör jag nu?

Jag hatar att läsa mer än någonting annat. Det är nog det jag tyckt allra minst om i skolan genom alla år, att behöva läsa böcker jag tycker är helt ointressanta. Dom här kommande veckorna kommer bli världens största utmaning för mig och min självdisciplin. Påriktigt! Därför ville jag förbereda mig någorlunda bra genom att kolla igenom böckerna ikväll. Jag ville ta reda på exakt vad det är jag ska börja med imogon direkt när jag vaknar och nu? Nu får jag springa i panik bort till biblioteket det första jag gör, även till skolan och kolla om dom har böckerna där. Det sista jag vill är att svika mig själv i det här. Jag vill bevisa för mig själv att jag oxå kan bara jag lägger ner tiden. Jag som har sett fram emot att få börja plugga igen.. Fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0