happier than most

publicerat: 2011-09-27 » 20:03:28
Jag längtar så jag kan dö tills imorgon!! Vill bara gå och lägga mig nu så att morgondagen kommer fortare eftersom jag imorgon ska.. Eller vänta, ni skulle kunna få gissa på vad ni tror att det är jag ska få göra? Efter en evighets längtan, känns det som iallafall. Formodligen kommer jag hem gladast och nöjdast, men det skulle ju faktiskt kunna sluta helt tvärtom oxå. Det har ju hänt X antal gånger förut. Jag är alldeles för kräsen och feg för mitt eget bästa...... Haha! Men jag kan ändå inte längta mindre. Ska bli så otroligt skönt att äntligen få.. Ah, jag låter det få förbli en hemlis tills imorgon ;)
Förhoppningsvis kommer jag att kunna känna mig lite som pånytt född. Shit vad jag överdriver. Haha, lika bra att jag går ifrån datorn nu och ägnar mig helhjärtat åt Idol ett tag istället


Ungefär såhär glad är jag just nu, eller mest taggad egentligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0