with doctorates

publicerat: 2011-09-14 » 07:09:56
Uppe med tuppen påriktigt!! Shit vad trött jag är trots att jag duschade extra länge för att jag verkligen skulle vakna till. Nu har jag en aning bråttom bara därför och ska skynda att slänga i min frulle innan Sofie kommer ut ur duschen (eftersomatt hon inte får äta frukost idag). Hoppas ni får en jättebra dag! Jag bloggar sen igen, så fort jag kommit hem!


Reaktionen av att fotas som nyvaken, haha! Tröjan är ifrån Gina tricot och asskön!










"Even if I just get to experience this feeling for today..
I'm happy. Because for now, that feeling is just mine
."

Kommentarer
Postat av: Magnus Påhlsson

2011-09-14 @ 11:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0