you ask me why i need 32 pairs of shoes to wear

publicerat: 2011-09-15 » 20:20:40
Min dag har varit händelserik och rolig tillsammans med många fina vänner. Först var jag och fikade med gamla klasskompisar vilket var jättetrevligt. Jag uppskattar verkligen vännerna jag har vunnit genom hela min skoltid. Efter det träffade jag Isabel och jag shoppade ännu en kofta (perfekt till hösten och vintern). Sist men inte minst kom Ida till stan och Bella sa hejdå, då åkte jag och Ida upp till lillänge för jag ville kolla (och då menar jag kolla) på skor. Vad slutar det med? Jo.. Jag kommer hem med 3 par skor. Haha.. Shopaholic? Nä men mina skor är ju helt trasiga så, och det är ju alltid roligt med skor!! Efter det åkte jag med Ida hem och åt middag där. Ja, det här var min dag kortfattat




Det ser ut som sommar ute!! Ser ni? :)




Tvingade Ida att hålla upp min nya kofta (ifrån Carlings) ;)

Nu ska jag bara byta om och sen ska jag och Ida ut och springa. Har varit lat sedan i söndags så nu blir det en lång runda! Ska bli så skönt. Så nu måste jag rusa, puss

Kommentarer
Postat av: emelie

WOW! Han ställde upp på en bild! ;)

2011-09-15 @ 22:36:23
URL: http://theycallmeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0