don't be afraid of the dark

publicerat: 2012-01-08 » 19:33:38
Jag glömmer att blogga hela tiden men jag försöker komma ihåg det. Har egentligen inte så mycket att berätta, det är bara det. Hur som helst.. Inatt sov Ida över här och jag drömde tydligen någonting riktigt roligt inatt för Ida berättade vid frukosten att hon vaknat mitt i natten av att jag legat och asgarvat i sömnen, haha!

Vi kollade skräckfilm igår direkt när hon kom hit och innan hon kom så kom pappas flickvän med barn hit. Jag målade Tovas naglar och så ritade vi hus och blommor. Det var min dag igår. Och idag.. Klev vi upp klockan 10 och tog god tid på oss att äta rostade mackor, te och ägg. Efter att Ida gick har jag bara målat naglarna, kollat på film och sovit.

Imorgon kommer Isabel och Ninja och då ska jag träffa dom, ska bli roligt :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Krama om lillgumman från mig <3

2012-01-10 @ 07:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0