girls night out

publicerat: 2012-01-07 » 01:26:17
Jag åkte som jag sa innan till Rebecka efter middagen (och hade turen att pappa skulle hem till sin flickvän, då kunde jag helt utan att be få skjuts dit) och direkt när jag kom dit gick vi ut på en lång och välbehövd promenad runt hela odenskog precis som planerat. När vi sedan kom hem till Rebecka igen insåg vi snabbt att det inte var så värst mycket mer att packa så vi överraskade istället hennes familj och slog oss ner i soffan och kollade film (super 8) med dom innan jag gick hem. En riktigt bra kväll och bästa sättet att avsluta sista dagen tillsammans! Var helt slut i kroppen vid 10 när jag gick hem ifrån Rebecka och längtade hela vägen hem efter sängen.. Men när jag kommer innanför dörren möts jag utav ett helt gäng fulla, glada och galna brudar samt ashög musik och deras sångröster som försöker överrösta varandras. Inte riktigt vad jag väntat mig att komma hem till direkt. Och ja, ni fattar vad det betydde för mig? Inget sova. Dom drog vid halv 12 (alltså en timma senare) och nu sitter jag här hemma helt ensam och klarvaken. Sitter och förminskar ensamheten med bra musik istället. Men en musikfredag är inte det sämsta!! Varför gå och lägga sig vid 11 vilket fall som helst en fredag? Jag insåg rätt snabbt när jag kom hem, att jag kanske borde bryta min tantvana genast. Haha, så istället för att fullfölja idéen om att sova ska jag koka te, krypa ner i pyjamasen och sjunga vidare.. Puss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Puss

2012-01-10 @ 07:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0