last witness

publicerat: 2012-01-17 » 11:06:52
Godmorgon sjusovare!! Igår hann jag med en hel del viktiga saker och lever fortfarande på lyckoruset ifrån allt det jag hann med. Jag diskade, vek tvätten, tog en powerwalk på en och en halv timma, bytte sängkläder och städade hela mitt rum. Bra jobbat va? Bästa jag åstadkommit på jävligt länge! Haha. True.

Nu har jag precis ätit upp min goda frukost! Hårdmacka med ost, citronvatten och majs, haha! As gott!! Men.. Vad är det för frukost liksom? Aja, har även duschat av kroppen. Var ute och gick en timma imorse med Ida (idag igen) och det blev lite svettigt ändå, trots att det var så halt ute. Men för det mesta gick det att hålla högt tempo :) Superskönt att starta dagen på det sättet ju.

Senare idag ska jag träffa Emelie och ikväll bara måste jag plugga inför muntan jag har på torsdag, men just nu ska jag bara slappa lite framför tv:n innan jag fortsätter göra mig klar för dagen. Måste bara försöka hålla mig ifrån att somna för då lär jag väl sova bort hela dagen, haha. Jag är så trött att bokstäverna på datorn flyter ihop till en enda klump och jag börjar få huvudvärk för att jag kisar så mycket.. Ovan att kliva upp? Yes! Haha! Men vi hörs senare, ha en jättebra dag och ta allt med en klackspark och ett leende! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0