love's a game just like hockey

publicerat: 2012-01-05 » 23:24:14
Hur har eran dag varit gullungar? Röd dag imorgon vilket betyder sovmorgon för alla er som jobbar och även för oss som inte jobbar, vilket betyder utgång och sen kväll ikväll? Eller just det, det är ju hockey ikväll.. Jag vet att det är så min kväll slutar :) Så i väntan på att klockan ska bli 2 passade jag på att djuprengöra ansiktet noga, har till och med hunnit med ett ångbad. Så nu ligger jag här i sängen och chillar med ansiktsmask på. Kände mig så sjukt ofräsch. Vilket inte är den bästa känslan så jag var tvungen att göra någonting åt den. Så vi får se, förmodligen känner jag mig som pånyttfödd när jag tvättat bort masken.
..måste byta sängkläder oxå. Känns som om det är på tiden att jag gör det. Men efter det ska jag göra i ordning en kopp te, krypa ner i sängen och bara ta det lugnt i min pyjamas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0