impulsive and sensitive

publicerat: 2014-01-27 » 00:00:00
Vissa val man väljer att göra i livet kan verkligen komma och förändra ens vardag helt och hållet. Jag är van vid att oftast brukar "lyckas" göra dessa val. Medvetet eller inte, på gott och på ont, så är det så det alltid lyckas bli för mig.
 
Nu har jag verkligen gjort ett sådant val igen! FDag 1 kunde det såklart inte leda till någonting annat än ren lycka och jag såg hur min vardag plötsligt skulle komma att bli helt problemfri och lycklig, men nu såhär i efterhand vet jag hur naiv jag var som tänkte så.. Jag vet inte alls vad jag gett mig in på. Jag vet att det kommer tillföra extrem lycka men samtidigt är jag livrädd för allt annat mitt val har medfört. Hoppas bara att det blir mer skratt än tårar den här gången. Annars vet jag inte vad jag tar mig till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0