abroad

publicerat: 2011-08-13 » 09:20:24
Godmorgon bloggen!
Jag har inte sovit sådär jättebra inatt skulle man väl kunna säga.. Jag somnade inte förrän halv 3 inatt och har vaknat till och från under natten. Tror det är för det här med passet, är så innerligt stressad över det (konstigt??) haha. Pappa är dock inte ett dugg orolig vilket kanske är lite lugnande. Hur som helst så kommer det bli skönt sen när vi väl har kommit fram och ska ut och äta middag! Jag har längtat hela sommaren efter det här. Det har varit så otroligt dåligt väder mestadels av sommarn, inget bad alls och enstaka soldagar. Så nu jävlar!! Hoppas jag hinner få en snygg bränna med mig hem lagomt till min 20-års dag, för jag har väl sagt att jag snart fyller 20?

Kommer tänka på er här hemma när jag ligger där på stranden ;)
Nu måste jag fixa mig, vi åker här ifrån halv 11. Jag har en del att göra innan dess. Ha det så otroligt bra här hemma! Puss puss


Såhär har jag iprincip gått klädd hela sommaren.. Äntligen shorts och ballerina!!

Kommentarer
Postat av: Mamma Pia

Hej älskade gumman!!

Lite dåligt på bloggar fronten.. men jag förstår att det är fullt upp för er.

Här hemma regnar det, så vi är inte ett dugg avis.. :-/

Hoppas ni får bra väder hela tiden, mycket sol o bad.

KRAMAR i massor till dig..

Älskar Dig..

Puss

2011-08-16 @ 13:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0