awesome day with an awesome friend

publicerat: 2011-08-10 » 20:06:51
Idag blev det en heldag på stan med Ida. Jag har nog aldrog shoppat så mycket "måsten" i hela mitt liv, iallafall inte på samma gång.. Över 1000 kr på bara sånt som jag var tvungen att ha innan utlandet på lördag. Mycket att förbereda men trots detta så är jag fortfarande inte klar än. Men som tröst fick jag en goodiebag utav KICKS men en massa olika lotioner i, som mamma fick :)


Måste lära mig att bli lite organiserad och därav kalendern, mjaooou

Nu ska jag och Ida ha en spa-kväll med massage och ansiktsmask. Så imorgon när vi vaknar kommer vi att känna oss som två helt nya människor! Hihi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du köpte boken :D

2011-08-10 @ 20:16:46
URL: http://isabelkn.blogg.se/
Postat av: isabel

sv; du måste säga sen vad du tyckte om den!!

åh, jag har inte läst dom men jag vill gärna :D

2011-08-11 @ 15:02:03
URL: http://isabelkn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0