boys don't cry

publicerat: 2011-08-12 » 01:34:36
Nu har jag och Ida precis kollat klart på en film och ska ut och kvällspromenera med vovven innan vi ska sova. Det blir ett kort inlägg nu men jag lovade ju att säga godnatt och lovat är ju lovat :)

Imorgon ska jag avnjuta en lunch ute på stan med Rebecka efter det att hon har slutat, det blir väl runt halv 2 typ. Vill passa på att umgås med henne nu innan jag åker för sen när jag kommer hem igen så har vi bara några enstaka dagar på oss att umgås innan hon åker tillbaka till Umeå igen :( Jag gillar inte att ha mina närmaste vänner utspridda i hela landet. Dom är i alla andra städer än här.. Det är bra när man ska semestra men annars suger det!

Aja, nu säger vi godnatt till er och varandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0